Godmorgon!

Tisdag idag och det är praktik hela veckan, kom i säng för sent igår med så nu är jag trött.
Efter praktiken ska jag och Stoffe in till stan och fixa lite saker, köpa lite lister och sen så måste vi in på Ikea och fixa lite.
Så uppdateringen kommer inte att bli den bästa!

Jag längtar till värmen, tänk att ta en resa, så underbart.... Men har inte tid med det nu så det får bli nästa år!



Längtar tillbaka till Grekland!

Nej, nu ska jag försöka att äta lite frukost, så ni får ha en underbar dag!

Hörs senare idag!

Kommentarer
Postat av: SHUNi- hästblogg

Var gärna med och diskutera på bloggen om hur du tycker en tränare bör vara :)

2011-10-25 @ 17:22:59
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0