God morgon!

Tisdag idag då och jag ska till skolan, först blir det seminarium och sen ska jag och Sandra skriva på vårat PM.
Så jag ska försöka att tidsinställa några inlägg som kommer att komma upp under dagen.
Det är riktigt bra när man kan göra det, enkelt och smart!

Har sovit sjukt skönt inatt, vill verkligen inte gå upp men ska ta en promenad med vovven nu.

Vad har ni för planer för idag då?

Efter skolan så blir det stallet för min del, ska se om jag hinner rida idag eller om de får vila.
Var ute och red igår, Strimma var jätte pigg igår och det var även Lipton!

Nej, vovven väntar på mig!

Ha en underbar dag!



Lipton & jag förra våren!


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Nej nej, jag bara designar och bestämmer hur det ska se ut sen tillverkas det i olika fabriker runt om i världen :)

2011-05-17 @ 10:08:39
URL: http://kyro.blogg.se/
Postat av: Kung Evve

Å vad jag saknar hästlivet

2011-05-17 @ 11:16:05
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0