Full fart!

Kom precis hem från stallet nu, kände att det var lika bra att åka dit på en gång innan jag blir ännu tröttare.
Ska försöka att packa upp lite mer saker idag men bara garderoben blir klar så är ju alla kläder borta snart. Men den ska målas en gång till innan den är klar.

Var i skolan en sväng och fixade lite saker sen var jag iväg och köpte en hemtelefon och en vattenkokare. Haha vi upptäckte för ett tag sedan att vi inte ägde någon men nu har vi en ialla fall!
Träffade även min fina Emily idag, vilket var mycket trevligt!

Ska även hämta våran tvättmaskin idag eller i morgon.

I morgon blir det jobb hela dagen för mig och sen så åker vi till stugan i helgen.

Men vi kanske hörs lite senare!



Mys med Herkules!

Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-05-06 @ 09:40:19
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0