God morgon!

Just nu sitter jag på bussen, ska till Örebro och jag åker buss idag.
Det blev så eftersom jag ska hem till Sandra och plugga!
Så jag har internet och allt jag behöver just nu, ska även försöka att plugga lite.

Min födelsedag igår var jätte bra!
Man känner sig så bortskämd av alla presenter bara, men ett stort tack till alla er!
Är jätte glad för allt jag fick och idag kommer den ännu en liten present!
( ni kanske får reda på det senare )

Vad har ni för planer idag då?

Bilder och sånt från igår får komma imorgon, har inte med minneskortet just nu.



Puss!

Kommentarer
Postat av: Kulan

klart man ska skämmas bort på sin födelsedag =)

2011-03-01 @ 20:12:52
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0