God morgon!

Idag är det onsdag och jag har precis pratat med Emily, det var mysigt!
Ska nu gå upp och gå en morgon promenad med Akilles och sen blir det en god frukost.
Idag blir det även jobb för min del, ska jobba en sväng på eftermiddagen, sen blir det även lite jobb på lördag.
Skönt att komma in i jobbet med för snart blir det att jobba heltid.

På fredag åker vi till Liseberg och det ska bli jätte roligt!
Såg även att det skulle bli underbart väder så det är ju alltid bra.

Nej nu väntar vovven på mig!

Hörs senare!



Mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw, tack så mycket ! :D hoppas du får en underbar och rolig dag ! :D

2011-06-01 @ 08:15:11
URL: http://hansoo.blogg.se/
Postat av: Mamma till William & bebis i magen

Godmorgon söta..Söt bild..svart o vita bilder är så fint..

Vet inte om jag har frågat innan men vad jobbar du med nu under sommaren?

Ha en skön dag..Skön start med en promenad..kram kram

2011-06-01 @ 08:21:00
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0