God morgon!

Vaknade för en liten stund sedan, det är sjukt varmt! Jag får så svårt att sova när det blir för varmt och i natt var de inte alls roligt. Ska snart gå upp och gå en morgon promenad med Akilles.
Sen så ska jag slå in presenter tills i morgon, Robin slutar nian så han ska firas lite extra.

Jobb blir det även sen, ska jobba kvällen idag så det kommer inte bli så mycket uppdatering senare.

Igår var jag hos Jenni en sväng och vi var och kikade på Helenas nya lägenhet, det var mycket trevligt!
Sen var jag och Stoffe på Ikea hittade allt lite bra saker där!

Nej, vovven väntar på mig.

Hörs senare!



Jenni & Shakira!

Kommentarer
Postat av: Therese

Idag ska jag simma i våran pool direkt efter skolan. Dd?

2011-06-09 @ 09:24:00
URL: http://browntess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0