Söndag!

Det har varit full fart hela helgen så har inte hunnit med att blogga, men så är det ibland.
Nu är jag ialla fall ledig fram tills skolan börjar och det känns helt underbart!
Det ska bli skönt att mitt nyckelben ska få läka ihop ordentligt och sen har jag massa roligt att se fram i mot!

Vädret är ju underbart med, solen skiner och det ska den även göra nästa vecka.

Igår var vi hemma hos mamma en sväng och badade i poolen, det var jätte skönt.

Stoffe och min bror håller just nu på och sätter upp gips.

I veckan blir det att välja golv samt tapeter!
Det ska bli så roligt!

Ha de gott, så hörs vi senare!



Lipton & jag!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Superdupermegajättenöjd! Älskar den och tillsammans med tamron objektivet är det verkligen en fullträff :D

2011-08-01 @ 10:22:15
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0