Onsdag!

Gjorde en sallad till middag idag och det var så gott och enkelt, tummen upp för sallader.
Sjukt trött är jag idag och ont har jag med, men men ska inte klaga snart är det semester!
I morgon ska jag till läkaren och sjukgymnasten, vi får se hur det kommer att gå men jag håller mina tummar att det kommer gå bra.

Vill att det ska läka fint av sig själv och med hjälp av träning som jag ska få av sjukgymnasten.

Ska snart gå ut och se om det finns några hallon, jag är så sjukt sugen på det just nu och jag såg för några dagar sedan att de börjar bli färdiga.

Har ni haft en bra onsdag?



Ego i Göteborg!

Kommentarer
Postat av: moa♥

sv; japp. min dag har varit fantastisk! dindå?

2011-07-20 @ 20:05:43
URL: http://llundbergs.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon söta..Sött linne.Ha en skön torsdag söta.kram

2011-07-21 @ 10:08:12
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0