Hemma!

Slutade halv fyra idag och det var så skönt, fixade lite saker innan Stoffe kom och hämtade mig med.
Sen har jag lagat mat och nu så tvättar jag lite, jag har varit duktig idag.
Ska snart kolla på ett avsnitt av CSI och sen blir det att hänga tvätt och gå en lång promenad med Akilles.

Stoffe håller på och fixar lite med taket just nu, det kommer att bli så snyggt när allt blir klart.

Annars är allt helt okej, men har tyvärr väldigt ont i min axel och mitt nyckelben idag men men det är bara att ta de lugnt resten av kvällen.

Ha de gott så hörs vi senare!



Snyggt!

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

bor på båda ställena kan man säga hehe.

Nu kom vi precis hem från åmåls hamn cafe så mysigt.

Nu ska jag städa massa som måste göras här hemma. sen blir det nog nån film

har du en bra kväll?

kram

2011-07-26 @ 19:31:37
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0