Härligt!

Nu har jag gjort två pajer, en med hallon och en med hallon & blåbär.
Stoffe ska ha med sig en till jobbet i morgon, undra vilken han väljer.
Sen så ska vi käka den andra idag, ialla fall en bit av den.

Det har varit härligt väder idag, jag och Akilles har varit ute massor idag.
Rensat lite ogräs har vi också hunnit med, sen när Stoffe kommer hem så ska vi åka och bada tror jag.
Jag kommer nog inte att bada för jag är världens badkruka!

Idag kom även något roligt på posten, våra biljetter till Grekland!
Nu är det snart bara två veckor kvar tills vi åker och det kommer att bli helt underbart!

Nedan kan ni se några bilder från förra året, då var vi i Tunisien!



Jag red!



Underbart!



Så härligt!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Gud va härligt med lite semester :) Vi ska ju oxå åka, men det är 2 lååånga månader kvar tills dess ! Kram

2011-07-28 @ 20:44:52
URL: http://frokenmela.se
Postat av: yasmine modell mamma och fru

oki hehe

jag vill börja rida igen, men känner inget ridfolk här i säffle.

jag red hemma i sthlm hela uppväxten men det är ca 10år sedan.

hehe.

Krams

2011-07-28 @ 22:17:08
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0