God morgon!

Vaknade för en stund sedan, har sovit många timmar i natt och det var grymt skönt vill jag lova er!
Just nu har jag kikat lite på resor, kanske ska boka en resa till sommaren?
Det känns inte alls fel att göra det, här hemma är ju vädret så tråkigt!

Idag blir det plugga och sen kommer Rebecca förbi en sväng, vi ska baka kanelbullar.
Mums vad gott det ska bli!

Akilles sover än, så vi behöver inte gå ut än.
Vilket är skönt för jag tror att de regnar ute just nu.

Nej nu ska jag fixa frukost!

Vi hörs lite senare!



Tulpaner!

Kommentarer
Postat av: rebecca

hejsan vi måsta åka på nån resa till sommaren bara du jag och anita kram :D

2011-02-03 @ 10:16:22
Postat av: angelina

rebecca: Vi får ta o kolla på det :)

2011-02-03 @ 10:47:52
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vilken vårig bild:D

2011-02-03 @ 14:01:16
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0