Härlig dag!

Idag har jag och min älskling haft en jätte härlig dag, vi har varit på stranden, badat och käkat lite melon där.
Det var faktiskt inte alls så kallt i vattnet som jag trodde. ( Jag är en badkruka, men jag badade idag! ).

Sen har vi varit och shoppat lite till Grekland, ska visa er mer av det i morgon.
Kvällen avslutades med mat på Vedugnen, mums vad gott de var!
Tack älskling!

Här kommer det lite bilder med våran nya "lilla" Canon!



Stranden!



Ego!

Så härligt!



Underbart!


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Visst är det så!! Nästan hela bilen sitter ju i objektivet :D Kramar

2011-08-05 @ 07:44:41
URL: http://madeleines.se
Postat av: yasmine modell mamma och fru

tack sötis.

ser nog bara brun ut för att snön är så jkla vit hehe.

nu sitter jag o kollar tv lillen somnade precis.

vad hittar du på? kraam

2011-08-06 @ 22:25:51
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0