Söndag!

Stoffe har redan åkt iväg, han ska fixa min bil idag som ska in på besiktning nästa vecka.
Så just nu sitter jag och läser lite bloggar, alltid lika roligt ;)

Igår var det en jätte härlig dag med Jenni och Emily, vi åkte en sväng till Kumla, käkade god mat och sen bar det av till Karlstad igen. Röda faran gick såå bra så ;)

Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag kolla så allt är klart med kameran.

Jenni ska tävla dressyr idag, så jag ska cykla bort till Färjestad RK sen!
Hoppas att solen kikar fram lite mer, skulle vara riktigt härligt då!

Men vi hörs sen innan jag drar!



Akilles!

Kommentarer
Postat av: The Life Of A Nerdy Poet

vilken söt vovve :)

2011-04-13 @ 08:48:08
URL: http://theknees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0