Hemma!

Kom hem för ett tag sedan och har ringt lite samtal, är skönt att fixa det på vägen när jag ändå kör.
Har varit i skolan på föreläsning idag, det var väl inte den mest intressant föreläsningen men men de gick bra det med!

Snart så ska jag käka lite lunch, har hämtat Akilles hos min syster men Herkules fick vara kvar och busa med Cleo eftersom vi ändå ska dit lite senare igen.

Nu börjar det närma sig flytt och det känns jätte roligt, jag riktigt längtar tills jag får börja att pyssla med de saker jag vill!
Och sen ska det bli roligt att shoppa nya saker och sånt!

Ska även visa er bilder som jag och Stoffe tog hemma hos mamma igår!

Hörs senare!



Ego!

Kommentarer
Postat av: Louise

himla bra frågor svaren kommer på onsdag eller torsdag :)

2011-04-19 @ 13:32:05
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna Olsson - Bloggdesign, foto, m.m

Tack =)



Jag fotograferade mer förut, inte så mkt längre.

Men jag har säkert 20gb bilder liggandes på datorn :))

2011-04-19 @ 14:33:06
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0