Lördag!

Nu har vi städat och shoppat massa mat, ska snart börja med maten. Jenni och Marcus kommer runt klockan åtta så vi har gott om tid, vad det blir för mat får ni reda på senare i fall Jenni läser bloggen. Det är roligare med överraskningar.

Annars idag har det varit en mysig dag med mina killar, dock har det varit kallt ute så det har mest blivit att vara inne. Akilles tycker inte om kylan så mycket och inte jag heller för den delen.

Letade efter nån bild på mig och Jenni, jag hittade massa underbara bilder med det fick bli denna bilden ni får se!
Jag tror att denna bilden är tagen 2006/2007 om jag inte minns helt fel!



Emily, Jenni & jag!


Det var några år sedan!




Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hade ni en trevlig kväll igår då? :)

2010-10-24 @ 10:21:39
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0