VG på tentan!

Nu måste jag bara berätta för er att jag fick VG på tentan, det gjorde mig så j**la glad! Trodde verkligen inte att det skulle gå så bra men men fel hade jag ialla fall!

Sen så har jag även fått sommarjobb på hemtjänsten i Karlstad, vilket känns jätte bra och super roligt! Ska börja att jobba om några veckor, så det kommer bli full fart.

Just nu sitter jag och pluggar hemtenta, det ska vara inne på onsdag tänkte jag så efter det är det sommarlov!

Men nu ska vi till mamma och fira morsdag!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis! Det är så skönt och roooligt när det går bättre än vad man trott. :)



2010-05-31 @ 10:59:20
URL: http://ladyj112.xpy.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0