God morgon!

Idag är det tisdag och jag har hunnit pluggat i nästan en timme nu, sitter och ska börja med mitt fall nu. Vädret verkar att bli underbart idag, så jag ska nog sitta ute och plugga sen man får ju passa på när solen är framme.

Igår kväll var jag med tjejerna hemma hos Helena, vi käkade pizza och kollade på Norska Hollywoodfruar, en mycket trevlig och mysig kväll!

Idag ska jag även förbi Jenni och kolla på hennes nya lägenhet, ska bli riktigt roligt!

Plugget väntar!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: - JenU

Förlåt för sent svar, men har haft en lite bloggpaus, men nu är jag tillbaka =)



Svar: Tack så mycket =)

Allt bra?



Kram♥

2010-06-01 @ 09:02:01
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0