God morgon!

Idag är det torsdag och jag skulle ha sov morgon för att jag ska jobba kvällen idag, men tror ni att jag sover eller? Nej så klart inte, just nu är jag super pigg och ska snart ut och gå en sväng med Akilles. Sen blir det att ringa till vårdcentralen och fixa tandläkar tid till Stoffe, så jag har allt lite saker och fixa nu på morgonen.

Idag börjar jag att jobba klockan två till tio på kvällen så det kommer att bli lite uppdatering under dagen ialla fall. Hoppas att det blir skönt väder så jag hinner sola lite på morgonen, kanske frukost ute på balkongen?

Nej Akilles börjar bli väldigt busig nu så det är bäst att röra på sig!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0