Måndag!

Har jobbat hela helgen så det har inte blivit något bloggande men så kan det vara ibland, har även jobbat idag mellan sju och fyra. Så nu sitter jag hemma och har precis duschat, la också en ansiktsmask och det var verkligen skönt.

Annars har det inte hänt så mycket, ska på bio med tjejerna på torsdag och vi ska se Eclipse, såg att den har fått bra recensioner så jag tror att den är bra!

Sen så blir det jobb hela veckan lång, men det ska bli riktigt skönt när lönen kommer!

Akilles är inte hemma just nu utan han är hos mamma idag och i morgon eftersom jag jobbar så långa dagar, saknar den lilla skrutten.

Nej nu ska jag skölja ansiktet!

Hörs senare!


Eclipse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0