Onsdag!

Solen skiner ute just nu och det har slutat att snöa, underbart! Jag längtar så till våren/sommaren ska bli så skönt att kunna hänga in alla vinterkläder och jackor.
Var iväg med bilen till Lecab, ska lämna in den nästa vecka och då kommer jag bli utan bil i tre dagar. Suck, men men tur att man har en snäll pojkvän ;)

Har även varit i stallet, hade kommit två nya hästar dit en jätte söt ponny och ett halvblod. Lipton var pigg och glad solen sken så det kunde inte ha varit mycket mysigare väder.

Nu ska jag plugga lite och sen blir det massa mys med min älskling!
Han slutar snart jobbet så jag hinner ialla fall plugga en timme!

Hörs senare!

Älskar dig Stoffe!

Kommentarer
Postat av: Julia :D

SV: Hah jag me xD

Och tack desamma xD

2010-02-17 @ 14:59:31
URL: http://hejjuliia.blogg.se/
Postat av: Christianann

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-11-25 @ 19:28:22
URL: http://christianann.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0