God morgon!

Har sovit som en prinsessa i natt och det var så skönt!
Vaknade för en stund sedan och jag ska snart kolla på julkalendern, jag tycker att den är mysig!

Snart är det bara en vecka kvar till jul, helt sjukt! Det är ialla fall jätte skönt att jag är klar med alla julklappar.

Är ni med färdiga?

Igår var jag och Jenni en sväng på stan, det var mycket trevligt och mysigt. Lite övertrötta var vi men det skrattade vi bara åt.

Nej nu ska jag fixa frukost innan julkalendern!

Hörs senare!



Akilles & jag julen 2008!

Kommentarer
Postat av: elin

Usch jag har verkligen idétorka i år. Vet inte vad jag ska köpa till någon typ... Suck..



Idag är jag faktiskt rätt pigg. Trodde jag skulle dö i natt bara, haha :D

2010-12-16 @ 08:49:13
URL: http://jagochbebismagen.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag har någon julklapp kvar att handla, men jag vet vad jag ska ha så det är inte så jobbigt. Blev klar med de allra flesta redan i sep. :)

2010-12-16 @ 09:04:15
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0