God morgon!

Måndag idag och Stoffe har åkt till jobbet, själv är jag så duktig och tvättar idag!
Har slängt i de första maskinerna, är skönt att få bort tvätten som blivit.

Annars idag vet jag inte vad som händer, blir nog en lugn och skön dag hemma med Akilles.

Vad har ni för planer?

Tror inte att jag orkar mig ner och kolla rean idag, jag tycker det är svårt att hitta något man vill ha bara så där.

Ska kanske ta och baka lite? Det får vi se, ska även visa er lite bilder från julen!

Nej nu blir det frukost!

Hörs senare!



En bild från julen 2010!

Foto: Stoffe!

Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- ok, jag shoppade!

2010-12-27 @ 08:20:30
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Här blir det till att ge sig ut i snön. Underbart väder!!

2010-12-27 @ 10:48:22
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0