Lång dag!


Idag har det varit en lång dag och vi har precis satt oss, har tvättat först på morgonen och sen drog jag och Rebecca till stan. Hittade inget roligt till mig själv men jag köpte ett par mjukisar och en tröja till Stoffe, så han blev väldigt glad när han såg det.

Sen åkte vi ut till Bergvik och fixade lite, skulle ha hundmat men så klart var den sorten slut och den skulle kanske komma in i morgon. Vi åkte även till mamma en sväng där vi blev bjudna på köttfärslimpa, potatis och gräddsås, mycket gott!

Sen så nu på kvällen gick vi en långpromenad med Akilles och sen städade vi lite.

Nu blir det nog en bra film och mys, för jag är jätte trött.

Kanske blir något mer inlägg senare.

Ha de bäst!






Söta Akilles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0