5:e Augusti!

Det kommer att bli lite sämre uppdatering här på bloggen denna veckan och nästa vecka kommer det inte hända mycket eftersom då åker jag och älsklingen till Tunisien!

Just nu sitter jag och skriver en packlista, annars kommer jag att glömma hundra saker.

Vad är det viktigaste ni tar med er?

För mig är det nog kameran eller bägge två ska med! Sen är det självklart massa mer saker!

Börjar bli lite nervös, i morgon ska vi lämna Akilles och jag tycker det ska bli jobbigt! Min älskling...

Jag vet att han kommer ha det hur bra som helst men ändå tycker jag att det är jobbigt.

Men men nu ska vi inte tänka på det, nu ska jag fortsätta med min packlista!

Hörs senare!



Min sötis & jag!

Foto: Stoffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0