Kanelbullens dag igår!

Så jag och Stoffe bakade faktiskt kanelbullar igår, duktiga som vi var! Men medans degen skulle jäsa så somnade vi en sväng och jag vaknade utav klockan men inte Stoffe! Haha, så jag fixade detta själv men han hade allt hjälpt till innan så det gick så bra ändå!
Ville ju inte väcka honom när han sov så gott.

Men bullarna blev ialla fall jätte goda och jag tyckte vi var riktigt duktiga!



Massa kanelbullar!

Annars i helgen så jobbade jag fredag och lördag. Så på fredagen sov jag hos Jenni! Och den sötnosen hade gjort i ording mat åt mig på fredagskvällen.

Sen på lördagen jobbade jag och sen träffade jag Emily en sväng och var ute och gick med tre stora hundar. Men det gick bra det med.
Sen åkte jag till Stoffe och vi lagade mat och sen blev det nog sängen ganska tidigt ( som vanligt ).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0