Måndag!

Det har varit en helg med fullt ös vill jag lova, inget festande men massa flyttkartonger och städning har det varit!
I fredags hjälpte jag Emily att städa hennes kök eftersom hon och Micke flyttar till en tvåa. Sen så åkte vi och målade i deras nya lägenhet på Herrhagen, en mysig vindsvåning.
Sen lördag, så hjälpte jag Stoffe och flytta ur hans lägenhet, så jag bar och fick träningsvärk av det. Så lite träning blev det nog av det.
Och söndagen så städade vi ur hans gamla lägenhet, sen bar det av till Norrstrand och packa upp kartonger i den fina lägeneheten! 
Så denna helgen som var har gått väldigt fort men det är alltid kul att hjälpa till!

Jag har faktiskt lite träningsvärk än, haha det är illa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0