God morgon!

Idag är det onsdag och det är jobb som vanligt! För många är det väl sista arbetsdagen idag men inte för mig, jag ska jobba hela veckan! Så här är det fullt upp hela veckan!
När jag vaknade i morse så kände jag mig jätte yr, får hoppas detta går över tills jag börjar jobba. Har ju lågtblodtryck så det är nog det som spökar.

Igår var jag i underbara Norrköping igen och det är verkligen hopplöst att hitta där inne! Bara vägbyggen, enkelriktat och inga skyltar! Så underbart roligt!
Idag hoppas vi att jag hittar men det vet jag att jag gör så!



Jag!

Kommentarer
Postat av: Leah

Tack ;) du med! Jag tycker mkt om din t-shirt :)

Hoppas allt är bra med dig

kram/ Leah

2009-06-02 @ 17:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0