Nivea!

Fick hem lite saker från Nivea i veckan som jag inte har visat er, ska även säga vad jag tycker om dessa produkter.



1. En vattenfast mascara som ökar ögonfransarnas volym
2. En mascara som ger mer volym och fylligare fransar utan att det smetar ut sig.
3. Läppglans som ger fylliga läppar och finns i åtta olika färger.

Sen fick jag även hem Nivea Visage expert lift.
Och denna produkt passar mogen hy, så min mamma fick äran att prova denna.
Och jag vet redan nu att hon tycker den är jätte bra, men ni ska allt få en bra recension sen.

Här kan ni läsa mer om denna serie!



Bild från Google!

Så kika in på Niveas hemsida och kolla lite tips och där kan ni även läsa mer om deras produkter!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0