Min lördag!

I lördags så fyllde ju jag 21år och det blev faktiskt en lugn helg men jag ska ut nu till helgen så det kommer nog att bli super roligt. Men ialla fall så började min morgon med frukost på sängen som jag fick utav min älskling.



Mackor och ägg!



Jordgubbar och yoghurt.

Sen ringde även min sötnos Emily och sjöng så fint! Blev jätte glad av hennes fina sång!
Sen var det massa pussar och mys! Men han ville inte ge mig något paket än, så jag fick snällt vänta. Sen kom han med ett paket och det var något som jag verkligen behövde.



Ett par nya termobyxor!

Sen fick jag vänta igen och han började att göra i ordnig mat!



Och det blev lövbiff med potatisgratäng och sallad!

Super gott kan jag lova er!

Sen tårta!



En jätte god hallon tårta!




Tomtebloss!



Supergod var den!

Sen kom det någon och plingade på dörren jag öppnade och där stog det en gubbe och frågde om det var jag som var Angelina Varbäck och där räcker han fram en påse med något fint i!



Tror ni jag blev nyfiken eller?



Titta vad söta de är!

Och i påsen låg en stor skål med godis i och det var från min mamma med familj och min syster med familj! Jag blev super glad!
Jag älskar överraskningar!



Fick även en fin blomma av min älskling!

Och sen fick jag...



En JET SET KLOCKA av min underbara älskling!

Tror ni att jag blev glad eller?



Min fina klocka!



Så nöjd!



Fick även fina tallrikar av Toms mamma!

Och sen idag fick jag även ett litet paket till på posten!



Från godisboxen!



Tack snälla!

Jag måste tacka alla underbara som grattade mig och alla som har gett mig dessa fina presenter!

TACK så jätte mycket, jag blev super glad!

Kommentarer
Postat av: En läsare!

Grattis i efterskott! Supersnygg klocka, och andra fina presenter! Ser ut att vara en god tårta! Hoppas födelsedagen var toppen. Bra blogg!

2009-03-10 @ 01:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0