Tillbaka!

Har haft ett litet uppehåll här på bloggen men nu är jag allt tillbaka!
Har väl hänt ganska mycket sen sist men vi kör från och med nu!

Var ute med tjejerna igår och det var jätte roligt, alltid lika kul och träffa mina sötnosar! Emily, Jenni och Helena!
Tyvärr blev det inte så mycket bilder då vi hade annat roligt för oss, men några bilder blev det allt!



Jenni & jag!



Emily & jag!

Många pussar på mina fina tjejer!



Emily & Helena! ( Denna togs inte igår )

Vi hade även skoprovning och jag hade mina älsklingar på fötterna!



Skor!

Kvällen slutade på Frimis och sen körde snälla Lars hem mig och Emily, åkte även förbi Max och käkade en lite bit mat!

Så det var en lyckad kväll med mina fina tjejer!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0