God morgon!

Måndag idag då och just nu ligger jag i sängen och är lite seg. Akilles väckte mig i morse och ville ut men när jag väl gick upp så ville han nästan inte ut för att det ös regnade på honom. Men men så kan det vara, kommer kanske att somna en liten stund till, det skulle var gott ialla fall.

Idag händer det nog inte så mycket, jag och mamma ska in till stan sen och kolla efter lite saker sen blir det lungt tror jag!

Jag hade en super fredag med Emily och Anna, vi var faktiskt på Arena och hade jätte roligt! Var verkligen roligt att dansa så mycket som vi gjorde!

Lördagen var lugn och trevligt med biljard, jag börjar allt lära mig lite bättre. Det går sakta med säkert framåt.

Nej nu ska jag vila ögonen lite!



Sötisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0