Mer bilder från resan!

Ni får säga till om ni tröttnar men jag tror att ni tycker det är kul och se lite bilder.



Tom orkar inte gå så han åker till gaten. Dessa "rulltrapor" åker på rak mark, så man slipper gå eftersom det kan vara långt.



Det blev många goda drinkar.



Ser ni killen i trädet? Han hämtade en kokosnöt åt oss.



Första gången jag fick smaka på färsk kokosnöt.



Havet.



Dessa mysiga små hyddor förvarade vi våra badsaker i.



Tom och jag. ( Han har svårt att vara seriös på bild, ska allt visa er hur många oseriösa bilder jag har på honom. )



Solnedgång.

Kommer visa ännu mer bilder sen, men som sagt det tar sin lilla tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej ;D

Allt bra med dig ?

2009-01-07 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0