Hemma igen!

Denna dagen blev lite längre än vad vi hade tänkt oss men det har varit en rolig dag. När mamma väl kommit hem från jobbet så åkte vi till Ikea, jag och Tom som inte skulle shoppa något hittade massa bra saker till lägenheten. Så jag säger bara tur att man har en mamma! Bilder på sakerna kommer i morgon.
Sen fikade vi även på Ikea, pratade om våran resa och sånt.

Sen blev det att åka vidare mot Väse till min syster och hennes pojkvän. Där blev vi bjuda på en jätte god middag och sen väntade julklappar. Det är alltid lika roligt att riva av pappret av paketen. Så nu har vi precis kommit hem och det är verkligen kallt ute, vi har ni - 16. Så det känns lite väl kallt tycker jag som ganska nyligen kom hem i från +30.



En bild från flyget!




Från stranden i Villaba .

Kommentarer
Postat av: Alida

Hej hej trevlig blogg!



passa på frågavad du vill om mig och mitt liv i min blogg !

Hur är läget?:)

2009-01-04 @ 00:51:41
URL: http://aliida.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jaa, det var lite kallt att komma hem till kylan! Det var en skillnad på 60C. Har ni haft de bra annars?

2009-01-07 @ 09:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0