Clinique!

En produkt som jag verkligen har fastnat för just nu när det gäller att rengöra ansiktet är Clinique.
Man behöver verkligen inte ta mycket för att det ska bli rent, det är en smart pump flaska som man använder och det tycker jag personligen är bra. Den tar bort all make up så att man känner sig ren och fräsch.
På min hy passar Clinique jätte bra, men sen finns det säkert vissa som inte tycker om den.
Här kan ni läsa mer om Cliniques produkter, som sagt de har även make up.



Jag tycker att det är en prisvärd produkt som är dryg och bra!

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: jag har faktiskt inte hållt på med det här så länge. Började för ca två veckor sedan hehe :D.

Kul att du iaf tyckte om bilderna :D



Annars, har du haft en bra helg? :)

2009-01-11 @ 11:22:38
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Natalie B

sv: tack det samma!



För mig passar inte Cliniques produker alls..fick finnar av det eftersom den torkade ut så mkt..så nu kör jag bara med hudvård utan portilltäppande ämnen och sånt.

2009-01-11 @ 13:50:17
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0