Lite bilder ifrån igår!

Igår var det ju kalas hemma hos min mamma eftersom min syster och min bror hade fyllt år. Här kommer lite bilder men alla vill inte vara med på kort så ni får vara nöjda med detta!



Tom fixar en sak åt mamma!



Min syster är i mammas godispåse. ( se jag har bevis ;))



God tårta!

Sen var det även massa mer godsaker!



Mums!



Och även semlor!



Lill Rebecca!



Och Folke som jag fick Akilles av i födelsedagspresent när jag fyllde 19!
Kan ju tillägga att han är världens snällaste!

Så allt som allt så var det en jätte trevlig kväll igår!
Trevligt att få träffa sina släktningar och sin familj!


Kommentarer
Postat av: NAVAS

Meeen vad irriterande! Ingen aning, först var jag rädd att någon kanske hade hackat sig in på min blogg och raderat dom.. men så e inte fallet. Har du också ifrån nov eller?? :/



Jag stannar här till onsdag :)

2009-02-02 @ 08:44:39
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: Susanna

När jag svarar nu så har ju dagen knappt börjat, men jag har redan stoppat i den andra tvättmaskinen för idag OCH missat ett samtal på Dolt nummer. Haha, så ska tvätta idag och sen så ska jag ner till banken och lämna in ett papper och efter det så tänkte jag ta och gå en sväng! Har bestämt mig för att gå ner några kilon, men det känns inte lockande när det är 6 minus ute! Haha, händer för dig idag då?

2009-02-02 @ 08:57:14
URL: http://susannaslife.blogg.se/
Postat av: Carita

fina bilder, och semlorna såg yummie ut ♥

2009-02-02 @ 09:44:14
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0