God morgon!

Igår var jag arg kan jag lova er! Mitt internet slutade fungera! Så efter klockan 16.00 hade jag inget internet, då tänkte jag att jag ringer Telia och kollar vad som är fel. När jag kommer fram till kön så säger en röst i luren " väntetiden är beräknad till sextio minuter och du har plats sjuttiotvå" Jag trodde jag skulle dö, men jag väntade tur att man har högtalar telefon. Sen när jag väl kom fram så var den personen jag pratade med väldigt irriterad men jag var trevlig, men jag fick svaret att felet låg hos dem och att de skulle åtgärdas så fort som möjligt. Men hon trodde det skulle bli klart under natten och det stämde bra.
Så igår kväll fick det bli en kväll framför tvn och Top Model! Men det var helt okej det med!

Annars idag så blir det att jobba! Börjar klockan tolv idag.

Ska ni göra idag då?


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D

2009-02-05 @ 06:32:45
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Anci

Ses på jobbet idag då ;)

2009-02-05 @ 08:06:47
URL: http://aanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0