God morgon!

Det var fullt upp igår så jag hann inte med att skriva något här! Men kort och gott en bra helg!
Färjestad vann matchen mot HV och det känndes super bra! Nu hoppas jag de tar hem detta!
Bio igår, Fast and Furious. Det är film för killar kan jag ju säga men den var allt bra. Men tycker man om bilar och mycket action så visst! Men en helt klart se värd film!

Idag blir det att åka och besikta bilen snart och sen ska jag in till stan och köpa fiskar! Äntligen får vi stoppa i några!
Har väntat i hundra år känns det som! Men det kommer inte bli så många eftersom man måste sätt igång det lungt. ( Sa han i affären )

Nej, nu väntar min frukost!



Här kan ni se trailern!

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected

godmorgon :D

2009-04-06 @ 09:18:54
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: susan

godmorgon =)

2009-04-06 @ 10:10:39
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0