God morgon!

Tisdag idag då och idag ska jag besiktabilen. Ringde igår och fick vänta 45 minuter i kö innan jag fick komma fram och det var drygt vill jag lova! Sen när jag väl kom fram så fanns det ingen tid... Men helt plötsligt fanns det så då fick jag enda tiden som fanns inom tre veckor. Så det är väl bara att tacka och ta i mot!
Sen var jag även och handlade mat igår och vet ni vad jag gjorde. Jag la mina bilnycklar i frukten och gick. Och sen när  jag kom ut till bilen och skulle låsa upp så hade jag inga nycklar. Då kände jag panik! Så in och börja leta efter bilnycklarna. Fick tag på en kille som jobbad där och han fick hjälpa mig leta. Och mina nycklar låg så fint kvar bland all frukt. ( tur var väl det ).
Så idag hoppas jag på en bättre dag!


Kommentarer
Postat av: Fia

Hihi! sånt händer ibland :) gick bestiktningen bra? :)

2009-04-21 @ 23:20:53
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0