Stan!

Nu sitter jag hemma hos Emily, har precis kommit hem från stan. Först var jag på Aqua och kollade en sak, sen gick jag och tittade på när Emily blev sminkad på Make Up Store ( hon fick det i 20års present ) Hon blev jätte fin! Sen fick hon välja produkter som hon ville ha.
Efter det mötte vi upp Emilys mamma Carina och vi gick till Cafe Duvan och käkade mat. Jag åt kyckling med potatisgratäng och sallad, Emily åt rostbiff med potatisgratäng och Carina åt moussaka. Det var faktiskt riktigt god mat där.

Sen tog vi bilen hem, så att jag inte köpte med hela Karlstad hem.

Sen blir det nog godis och CocaCola!



En trött Angelina efter allt jobb och spring!

Kommentarer
Postat av: Mariella

vad är det specifikt du vill träna på eller lära dig? :) har en intensiv privatträning om 2 timmar totalt man delar in på antigen 2 * 1 timme eller 2 timmar i sträck. den kostar 700:- =). Vill du endast ha 1 timmes privatträning kostar det 400:-

2008-10-08 @ 17:46:49
URL: http://sweetwishes.blogg.se/
Postat av: lisa

oerhört söt tjejen!

2008-10-09 @ 18:42:53
URL: http://leafstream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0