En tidig morgon

Jag nu har jag varit uppe sedan 06.15 och de känns ganska bra nu. Känner mig pigg faktiskt fast jag vet att jag kommer att bli trött sen för jag och Emily låg och pratade jätte länge. Men det är bara att bita ihop och börja jobba!

Nu är klockan snart halv åtta och det är mörkt ute! Det är ju inte konstigt varför man hellre vill ligga kvar i sängen för det känns ju som man går upp mitt i natten.

Annars idag har jag inte så mycket planerat så det känns skönt, ska bara avklara jobb dagen först!

Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer
Postat av: Fia

Jaa, duktig som jobbar så tiiidigt :) idag är jag ledig så jag ska plugga och träna :)

2008-10-09 @ 10:11:08
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0