Vaken tidigt!

Idag är det ju nån som fyller år och det är TOM! Min älskling fyller 20 år idag!
Grattis gubben!
Jag gick upp klockan 05.15 och gjorde en frukost sen så fick han bara ett paket och så klart så ville han ha det största! Undra varför?



Nyvaken , Akilles öron är också med.



Kolla minen när han ser vad det är.



Sen blev det full fart mot tvn.



Sliter upp sakerna.



Haha!



Tom fick en bra start på dagen, han kunde knappt slita sig från tvn i morse.

Eftersom han jobbar som snickare så börjar han jobba klockan sju, därför jag fick gå upp så tidigt idag men mig gör det inget för han blev verkligen glad!

Grattis igen älskling! Mer paket väntar när han kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, nu kommer du aldrig få en tyst stund hemma :P

2008-11-26 @ 11:41:27
URL: http://greekfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0