Hur säger man nej?

Jag har kommit på mig själv flera gånger att jag är för snäll, ibland måste man bara behöva tänka på sig själv. Jag bryr mig så mycket om alla andra att det går ut över mig själv ibland, jag kanske inte känner av det just nu men sen eller ännu senare kommer jag göra det. Man ställer verkligen upp för alla som behöver det men man glömmer bort sig själv och det borde jag bli av med.
Jag menar inte att man ska vara självisk hela tiden men man kommer till vissa punkter i livet man måste vara det.
Jag vill verkligen kunna dela på mig ibland, jag vill kunna läsa tankar, jag vill kunna förstå, jag vill hjälpa till, jag vill så mycket!

Man ställer krav på sig själv som man egentligen inte behöver. Men man vill ha dessa krav, man vill finnas där!

Och jag finns alltid där det vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0