God morgon!

Idag vaknade jag upp pigg som en mört och det är härligt, så nu sitter jag här fast egentligen skulle jag gå upp om en halvtimme men som sagt jag kunde inte somna om. 
Idag blir det att jobba och sen i kväll ska jag och Tom ut och äta middag, han hade faktiskt bokad bord till oss, fast jag får inte veta vart.

Sen så hinner jag nog inte med så mycker mer idag, i morgon blir det fest. Sen lungt på lördag och sen på söndag blir det hela familjen som kommer och firar Tom. Så det är verkligen fullt upp resten av veckan.



Sötisen!

Kommentarer
Postat av: Syrran

God morgon syrran =)

Kul med alla bilder på din blogg. Hoppas ni får en god middag.

Kramizar // Syrran

2008-11-27 @ 08:42:18
Postat av: Syrran

2008-11-27 @ 08:42:44
Postat av: rebecca aronsson

hejsan guud vad sött Akilles är som vanligt då busade han mkt i snön kram?? =)=)

2008-11-27 @ 12:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0