Floating

Ja som sagt idag var jag på floating på BaraVa. Det var verkligen jätte roligt att få testa på detta för jag har alltid funderat på hur det känns. Jag hade svårt att slappna av i början och jag använde en lite nackkudde som stöd. Men sen så slappnade jag allt av ordentligt och det var en härlig känsla. Jag floatade i 45 minuter och tiden gick riktigt fort när man väl slappnade av.

Jag tycker alla borde testa detta ialla fall, en speciel och härlig känsla.

Floating kan ge en mäng fördelar här kommer några utav dem:

›

Känsla av välbehag och välbefinnande

Minskar stress och oro

Avslappning i muskler

Förbättrad nattsömn

Inspiration och kreativitet ökar

Djup avslappning

›Reducering av smärta i muskler och leder

Reducering av huvudvärk

Minskar depression och ångest

Sänkt blodtryck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0