Bowling och Pasta!

Igår kväll var vi och bowlade, det var jag, Tom, Alex och Larssa. Kan ju säga att jag kom tvåa och Tom vann! Så jag är väldigt nöjd.



Larssa kör en om gång!



Min Tom !



Kan ju säga att kloten är tunga!



Här ser ni resultaten från början och jag ligger tvåa men missade mycket i början, men ni skulle sett mig på slutet!



Larssa och Alex!

Larssa och Alex gick hem efter bowlingen medans jag och Tom mötte upp Benja och Bella.
Sen gick vi vidare till ett ställe som heter Pasta,  var väl ett helt okej ställe lite skumma människor och så men vi klarade oss. Där satt vi resten av kvällen och hade trevligt!



Benja posar!



Benja och Bella satt vi där med hela kvällen, en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0