God morgon!

Idag var jag verkligen trött när klockan ringde, så där jätte seg men jag kom allt upp till slut. Så när jag och Akilles skulle gå ut så fick vi oss en överaskning det var snö! Han blev jätte glad och ville busa och leka i snön.

Annars idag blir det att jobba, sista jobbdagen idag och det känns inte alls fel fast jag har väldigt mycket och göra men de löser sig alltid!

Sen i kväll blir det att börja packa lite smått och tvätta. Åh det ska bli så roligt!

Men vi hörs lite senare, ha en underbar dag så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En kommer från Bittelis kennel och en från Bisen´s =)

2008-12-04 @ 09:21:42
URL: http://echolife.blogg.se/
Postat av: Mindy

Kul att du gillar min blogg.det stämmer att jag är på smällen..i dag går man in i hela 16 veckor..tiden går snabbt...HA en skön dag..

2008-12-04 @ 10:07:39
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0